środa, 19 listopada 2014

#2

Dopiero dzisiaj zaczęłam dietę, ponieważ przez kilka ostatnich dni jakoś mi to nie wychodziło, bo najpierw nocka u przyjaciółki, potem wyjście ze znajomymi i zawsze coś, ale to już koniec wymówek. Od dzisiaj zaczęłam jeść tak jak powinnam. Oczywiście zdaje sobie sprawę z tego, że moje bilanse będą wyższe niż dzisiejszy, ponieważ dzisiaj miałam tak zabiegany dzień, że nie miałam czasu jeść. Jestem za to dumna z tego, że odmówiłam czekolady, gdy moja przyjaciółka dośc nachalnie mnie ja częstowała.

Bilans z 19.11.14:
*9 wafli ryżowych- 38x9=342
*jabłko- 90
*naleśnik z twarogiem- 300
=732kcal

Jutro albo w piątek wstawię zdjęcia swojej figury,zrobiłabym to dzisiaj ale nie mam w domu odpowiedniego lustra do zrobienia zdjęć, ale mam w planach poproszenie rodziców żeby kupili mi takie do pokoju. Jednak jutro będę u babci na noc i tam zrobię zdjęcia. Więc przygotujcie się na zdjęcia mojego tłuszczu.

Byłam dzisiaj w galerii i po długich poszukiwaniach udało mi się wreszcie kupić 2 pary spodni. Obie są w rozmiarze 34. Wchodzę w nie, ale z dużą trudnością, a chciałabym zakładać je bez problemu. Mam kolejną motywacje żeby schudnąć. Zdjęcia spodni: (słabe ale nie miałam czasu na organizacje tła i oświetlenia)




Udało mi się też trafić na ostatni dzień promocji w Rossmanie podczas, której kupowało się 2 rzeczy z kolorówki, a płaciło tylko za jedną, więc kupiłam kilka rzeczy.

A co u was kochane ?

Lecę poczytać wasze blogi, trzymajcie się ;*

5 komentarzy:

  1. Bilans masz idealny :)
    Nie paskudnie mały, nie duży, tylko własnie taki jak powinien być :)
    Nie sądzę, żebyś miała złą figurę :) Waga do wzrostu jest ok, wszystkie problemy są tylko w głowie.
    Trzymaj się ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny bilans :) i mój puder też widzę! będę do Ciebie zaglądać i trzymać kciuki za spadek wagi i lepsze samopoczucie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny bilans <3
    Trzymam za Ciebie kciuki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamo, marzę o wciśnięciu się w rozmiar 34.
    A Tobie pewnie się uda w nie wchodzić bez problemu, potrzebujesz tylko trochę czasu i osiągniesz swój cel. Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie znalazłam Twojego bloga . Bardzo profesjonalne podejście do siebie (myślę o Tobie po przeczytaniu jednego posta) dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń