wtorek, 11 listopada 2014

#1 Znów jestem na starcie...

Hej
Jak widać po tytule posta nie jestem tu 'nowa'. Znalazłam się tu we wrześniu zeszłego roku, kiedy to szukając czegoś w internecie pod słowem podajże 'thin' albo 'skinny' znalazłam motylkową społeczność. Od pierwszego bloga się w nią wciągnęłam. I do grudnia codziennie kilka godzin spędzałam na szukaniu waszych blogów i czytaniu ich. W styczniu założyłam własny blog i prowadziłam go przez kilka miesięcy. Potem przestałam pisać na blogu i jadłam normalnie, ale mimo to cały czas myślałam o tym, że za dużo zjadłam i że nienawidzę siebie. Chciałam wrócić do tamtego bloga około 3 miesiące temu, ale jak się okazało nie pamiętam ani loginu ani hasła, które były zapisane na moim laptopie, który został przeze mnie zniszczony i dostałam już dawno nowy, bez moich danych. Przez te 3 miesiące aktywnie podglądałam wasze blogi, zauważyłam, że niektóre z nas, które wspierałam wcześniej teraz już nie blogują; trochę mnie to zasmuciło, ale na pewno jest wiele nowych motylków. Jakiś czas temu postanowiłam założyć nowego bloga, jednak jakoś się do tego nie zabierałam, jednak dzisiaj w końcu taki blog powstał ii jest teraz dokładnie 21:53,a ja pisze pierwszego posta.

Mam nadzieję, że nie macie mi za złe tego, że zostawiłam was na kilka miesięcy, skoro teraz powracam ze zdwojoną siłą i tak ja jest w tytule posta 'znów jestem na starcie'.

Ze spraw bardziej organizacyjnych:
                                                          mój wzrost: 173cm
                                                          moja waga: 64kg
Moje cele wypisane są po prawej stronie bloga w kolumnie.

Trzymajcie się kochane, jestem z wami xx


5 komentarzy:

  1. Hej Kochana <3 Super, że wróciłaś tutaj do nas. Trzymam za Ciebie bardzo mocno kciuki !
    Stay Strong :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej!! Będę wspierać dodaje do obserwowanych, wpadaj jak najczęściej, trzymam kciuki i życzę powodzenia!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ;*
    Dodaję do obserwowanych :)
    Mam nadzieję, że osiągniesz swoje cele.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj i powodzenia


    thinchudosc.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieje ze bedzie duzoo mobilizacja, suler ze znowu do nas dołączylas http://proanamariana.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń