piątek, 9 stycznia 2015

#15


Hej kochane!

Dzisiaj króciutki post bo nie chce mi się włączać laptopa i pisze na telefonie. Jutro napisze coś więcej i pokomentuje wasze blogi.
Środa- 750/900
Mel b nogi
Mel b rozciąganie

Czwartek- 880/1000

Dzsiaj- 1000/950
Może mniej ale wole zawyżyć i troszkę poćwiczyłam więc dzień zaliczam. Zjadłam dzisiaj więcej rzeczy, ale cieszę się, bo zjadając 6 kostek czekolady zaspokoiłam swoją chęć na słodycze, a twarogiem dostarczyłam organizmowi białka. 
Trzymajcie się kochane :**

PS. Jest plus tego że pisze na telefonie, mianowicie mam tu dużo inspirujących zdjęć i mam co wstawiać.


3 komentarze:

  1. No thinspiracje mega :) trzymaj się, oby tak dalej :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny bilans ;) Nie trzeba wcale jeść 100 kcal żeby schudnąć ;)
    Brawo za ćwiczenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Radzisz sobie świetnie, tak trzymaj Kochana ! *.*

    OdpowiedzUsuń