niedziela, 26 kwietnia 2015

#23

Hej kochane!

wracam po tak długiej przerwie. zawsze wracam. nie wiem czy kiedykolwiek uda mi się osiągnąć cel. chudłam i znów tyłam. jeździłam na imprezy. obniżyłam się w szkole. nie wiem co jest z moim życiem. ale tak, do 1 lipca zostało 65 dni. muszę schudnąć 10kg. nie wiem jak to zrobię. ale zrobię. miałam schudnąć do końca 2014. nie wyszło. miałam schudnąć do Wielkanocy. nie wyszło. teraz musi wyjść, bo inaczej zniszczę sobie całe wakacji swoim ciałem. jak się ogarnę to zacznę pisać posty i wreszcie pododaje nowe z was, bo tak jakoś pusto tutaj, wszyscy odchodzą. osiągnęli już swoje cele, tylko ja nadal gruba.

trzymajcie się xx

2 komentarze:

  1. Hej, jeśli potrzebujesz wsparcia to możesz do mnie na gg na pisać ;)
    Moje gg- 41458354
    Trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń
  2. malymotylek-any.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń